Če ste pri nas že nakupovali, vnesite svoje podatke spodaj. Če pri nas nakupujete prvič, nadaljujte na odsek Plačilo in dostava.
Uporabniško ime ali e-naslov *
Geslo *
Zapomni si me Pozabili geslo?
Vpiši se
Kupon:
Unovči kupon
Ime *
Priimek *
Naziv podjetja (izbirno)
Država / regija *Slovenija
Ulica *
Stanovanje, poslovni prostor, enota, itd. (izbirno)
Poštna št. *
Mesto *
Zvezna država / država (izbirno)
Telefon *
E-poštni naslov *
Davčna številka (izbirno)vpis davčne številke omogoča oprostitev plačila DDV za zavezance
Opombe naročila (izbirno)
Izvedite plačilo neposredno na naš bančni račun. Prosimo, uporabite ID naročila kot referenco za plačilo. Vaše naročilo ne bo odposlano, dokler se sredstva ne prikažejo na našem računu.
Vaši osebni podatki bodo uporabljeni za obdelavo vaših navodil, podporo vašemu iskustvu na tej spletni strani in v druge namene, opisane v naši pravilnik o zasebnosti.
Smo Delacoo d.o.o., hrvaško podjetje s sedežem v Zagrebu, Slavonska avenija 24/6. Za vsa vaša naročila veljajo naslednji pogoji:
1. CeneBlago nudimo v prodajo izključno preko naše spletne strani www.delacco.si. Naše cene se občasno spreminjajo, tiskovine, kot so katalogi ali oglasi, pa vedno prikazujejo datume veljavnosti cen. V času veljavnosti kataloga vam lahko ponudimo stvari po nižji ceni. Lahko je posebna ponudba ali samo dnevno znižanje cene. Ena cena bo vedno prikazana na naši spletni strani. Cene, ki jih navajamo, ne vsebujejo DDV in se obračunavajo v skladu z veljavnimi predpisi.
2. PlačiloVse naše blago vam ponudimo s plačilom po naročilu. Za prenos transakcij s kreditnimi karticami uporabljamo podjetje WSpay (za več informacij obiščite www.wspay.info.) Blago morate plačati pred dostavo, možno je plačati z večino kreditnih in debetnih kartic. Vaše naročilo bomo sprejeli le, če ga spremlja celotno plačilo.Kontaktni podatki iz obrazcev s podatki o strankah se uporabljajo za preverjanje identifikacije uporabnika po e-pošti.
3. DostavaVaše blago običajno pošljemo v enem delovnem dnevu po prejemu plačila. Blago ostaja last družbe Delacco d.o.o. trgovine, dokler ni v celoti plačana.
4. DostavaVaše naročilo bomo dostavili na kateri koli naslov v EU. Naša standardna dostava uporablja nacionalnega prevoznika ali za večje artikle paletno dostavno podjetje, v večini primerov pa boste blago prejeli v naslednjih 2-3 delovnih dneh. Uporabljamo neodvisne prevoznike: GLS in Gebruder Weiss (dostava palet) in ne bomo odgovorni za zamude, ki so izven našega nadzora.
5. Prejemanje naročilČe nimamo vašega pisnega soglasja, bomo ob dostavi blaga vedno potrebovali pooblaščeni podpis. Za nedostavo zaradi pomanjkanja podpisov ne odgovarjamo.
6. RazpoložljivostSkrbimo, da je večina prodajnega asortimana vedno na voljo. V primerih nepričakovano velikega povpraševanja pa se lahko žal zgodi, da nekaterih izdelkov ni na zalogi. Če se to zgodi, lahko odložimo pošiljanje vašega naročila za nekaj dni, dokler ni na voljo nova zaloga. Če bo ta rok daljši, vas bomo pravočasno obvestili. Če pričakujemo daljšo zamudo, bomo podatke, ki ste jih posredovali ob naročilu, uporabili za obveščanje o poteku naročila. Za preverjanje stanja vašega naročila nas lahko kadar koli kontaktirate.
7. OdpovedČe želite naročilo preklicati, lahko to storite kadarkoli, dokler blago ni odposlano. Vaše naročilo bo zapakirano in poslano v zelo kratkem času. Če želite preklicati naročilo, to storite po telefonu in potrdili vam ga bomo takoj (če je mogoče). Izdelkov, ki smo jih izdelali posebej za vas, ni mogoče preklicati.
8. GarancijaČe kateri od dostavljenih izdelkov ne deluje zadovoljivo, ga pošljite v našo pisarno v Zagrebu, kjer bo eden od naših usposobljenih inženirjev opravil temeljit pregled in pregled. Če ugotovimo, da je izdelek pokvarjen in da obstaja garancijski zahtevek, bomo opravili popravilo in vam blago vrnili v najkrajšem možnem času. Če artikel nima garancije, vam bomo poslali pisno ponudbo za popravilo. Ne odgovarjamo za kakršno koli škodo na vašem podjetju zaradi okvare izdelka ali zamude pri dostavi.
9. Naše napakeCene in ponudbo naših izdelkov nenehno posodabljamo. Prepričani smo v svojo tehnologijo in osebje, vendar se zavedamo, da je človeška napaka vedno možna. Če je blago neustrezno ponujeno v prodajo, bomo našo ponudbo vedno poskušali spoštovati. Morda so redke okoliščine, ko to za nas ni mogoče. V takih primerih vas bomo kontaktirali in pojasnili situacijo, v kolikor spora z vami ne bomo mogli rešiti sporazumno, si pridržujemo pravico, da vaše naročilo zavrnemo in vam vrnemo denar.
10. Nepredvidene okoliščineKjer se dogajajo stavke, vojne, teroristična dejanja, epidemije, se bomo potrudili, da izredne okoliščine ne bodo vplivale na sam prodajni proces. Zavrnemo kakršno koli odgovornost za kakršno koli škodo, ki je posledica višje sile, nepredvidenih okoliščin ali katere koli druge situacije, na katero ne moremo vplivati.
11. Starostne omejitveZa dostavo določenega blaga veljajo starostne omejitve. Z naročilom tega blaga potrjujete, da ste starejši od 18 let in da je tudi oseba, ki prejme dostavo, stara več kot 18 let.
12. OdgovornostPogoji poslovanja ne vplivajo na vaše zakonske pravice in ne omejujejo naše odgovornosti za škodo, ki je posledica naše malomarnosti. V primeru kakršne koli utemeljene okvare ali malomarnosti lahko prejmete vračilo ali zamenjavo v skladu s pogoji naše garancije. Naša odgovornost do vas bo vedno omejena na celotno vračilo kupljenega blaga. Ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki je posledica zamud ali napak pri dostavi blaga. V teh okoliščinah bo naša odgovornost do vas omejena na povračilo stroškov pošiljanja, ki ste jih plačali. Naša odgovornost do vas izrecno izključuje odškodnino za posredno ali posledično izgubo ali škodo iz kakršnega koli drugega razloga, kot je opisano zgoraj, in bo vedno omejena na vračilo vašega plačila.
13. PravoTa določila in pogoji se bodo razlagali in odločali v skladu s hrvaško zakonodajo.
Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani *
27 dni